အျမန္လမ္း မေတာ္တဆမႈ ဧၿပီတြင္ အမ်ားဆံုးျဖစ္

ေမလ ၁၆ ရက္က ေနျပည္ေတာ္-ရန္ကုန္သို႔ ေျပးဆြဲေနသည့္ ရာဇာမင္း အဆင့္ျမင့္ခရီးသည္ယာဥ္ တိမ္းေမွာက္အၿပီး ေတြ႕ရစဥ္။
ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ေတာင္ျပာတန္း ခရီးသည္တင္ယာဥ္ႏွင့္ ကိုယ္ပိုင္ယာဥ္တို႔ ယာဥ္ မေတာ္တမႈျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ဧၿပီလသည္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္အတြင္း ယာဥ္မေတာ္တဆမႈမ်ားတြင္ ေသဆံုးမႈ အမ်ား ဆံုးျဖစ္ေပၚခဲ့သည့္ လျဖစ္ေၾကာင္း အျမန္လမ္းရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး႐ံုး၏ စာရင္းဇယားမ်ားက ဆိုသည္။

အျမန္လမ္းတြင္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီ လမွ ဇူလိုင္လအထိ ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ ယာဥ္မေတာ္ဆမႈမ်ားအနက္ ဧၿပီလအတြင္း ယာဥ္တိုက္မႈအႀကိမ္ ၆၀ ျဖစ္ေပၚခဲ့ၿပီး လူေသဆံုးမႈ ၃၃ ဦးႏွင့္ ဒဏ္ရာရရွိသူ ၁၃၉ ဦး ရွိခဲ့ သည္။

အျမန္လမ္းမႀကီး ရဲတပ္ဖြဲ႕ ဒု-ရဲအုပ္ ဦးစိုး၀င္းက “ယာဥ္ေမာင္းေပါ့ေလ်ာ့မႈေၾကာင့္ ျဖစ္တာ မ်ားပါတယ္။ အမ်ားအားျဖင့္ကေတာ့ သတ္မွတ္အရွိန္ထက္ ပိုေမာင္းတာေပါ့။ သတ္မွတ္ကီလိုက ၁၀၀ အထိ ပဲ ေမာင္းခြင့္ ေပးထားတာပါ။ ေန႔နဲ႔ ညက ယာဥ္မေတာ္တဆ ျဖစ္ပြားမႈႏႈန္းက အတူတူေလာက္ပါပဲ” ဟု ေျပာသည္။

ယာဥ္အရွိန္ေက်ာ္လြန္ ေမာင္းမႈ၊ ယာဥ္စည္းကမ္းေဖာက္ဖ်က္မႈမ်ားအတြက္ ေရြ႕လ်ား ကင္မရာႏွစ္ခုျဖင့္ ဖမ္းဆီးလ်က္ရွိၿပီး ၂၀၁၄ ခုႏွစ္၊ ဇန္န၀ါရီမွ ၾသဂုတ္ ၂၆ ရက္အထိ ယာဥ္ ၅၀၀ ေက်ာ္ရွိသည္ဟု မွတ္တမ္း မ်ားကို ကိုးကား၍ ၎က ေျပာသည္။

ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ အလုပ္ကိစၥျဖင့္ ခရီးသြားေလ့ရွိသူ ကုိမင္းသန္႔ေမာင္က “ကားသ မားေတြက အရမ္းေမာင္းၾကတာ မ်ားပါတယ္။ လမ္းကလည္း ျဖဴးေနေတာ့။ အဲ့တာေၾကာင့္ ကားတိုက္ မႈေတြျဖစ္တာလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္”ဟု ေျပာသည္။

၂၀၁၄ ခုႏွစ္၊ ဇန္န၀ါရီလမွ ဇူလိုင္လ အထိ ယာဥ္တိုက္မႈစုစုေပါင္း ၂၆၃ မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ၿပီး ေသဆံုးသူ ၉၈ ဦး ႏွင့္ ဒဏ္ရာ ရရွိသူ ၄၇၉ ဦး ရွိခဲ့သည္။

ရန္ကုန္-မႏၱေလး ခရီးသည္တင္ယာဥ္၏ ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးျဖစ္သူ ဦးကိုကိုေလးက “ကားအက္ဆီး ဒန္႔ ျဖစ္တာေတြက အိမ္ေမာင္းကားေတြ ျဖစ္တာ မ်ားပါတယ္။ သတ္မွတ္ေပးထားတာက ကီလို ၁၀၀ ကို အဲ့တာထက္ ေက်ာ္ေမာင္းၾကတာေၾကာင့္ ျဖစ္တာမ်ားပါတယ္”ဟု ေျပာသည္။

ယာဥ္စည္းကမ္းေဖာက္ဖ်က္သည့္ ကီလို ၁၀၀ အထက္ ေက်ာ္လြန္ေမာင္းႏွင္သည့္ ယာဥ္မ်ားကို ရန္ကုန္ ၊ေနျပည္ေတာ္၊ မႏၱေလးၿမိဳ႕မ်ားရွိ တရား႐ံုးမ်ားတြင္ တရားစြဲဆိုကာ ေငြဒဏ္မ်ားခ်မွတ္ခဲ့ၿပီး သတ္မွတ္ ကီ လိုထက္ ပိုမိုေမာင္းႏွင္သျဖင့္ ဒဏ္ေငြ က်ပ္ ၁,၅၀၀ ေပးေဆာင္ရန္ခ်မွတ္ခဲ့သည္ဟု ရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး႐ံုးမွ သိရ သည္။

ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္လမ္းမႀကီးအား ၂၀၀၉ ခုႏွစ္၊ မတ္လ ၂၅ ရက္တြင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည္။

အျမန္လမ္းမႀကီးေပၚတြင္ ေရြ႕လ်ား ကင္မရာ ႏွစ္လံုးကို ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ဧၿပီလ ၁ ရက္တြင္ သံုးလ စမ္းသပ္ အသံုးျပဳခဲ့ၿပီးေနာက္ အဆိုပါေရြ႕လ်ားကင္မရာျဖင့္ စည္းကမ္းေဖာက္ဖ်က္သည့္ ယာဥ္မ်ားကို အေရးယူခဲ့ သည္။

mizzima

ConversionConversion EmoticonEmoticon

:)
:(
=(
^_^
:D
=D
=)D
|o|
@@,
;)
:-bd
:-d
:p
:ng
Powered by Blogger.