KFC မိခင္ကုမၸဏီ ရွယ္ယာေစ်း (၁၇) ရာခိုင္ႏႈန္းက်


KFC ႏွင့္ တို႔၏ Pizza Hut မိခင္ကုမၸဏီ Yum Brands သည္ စက္တင္ဘာလ (၅)ရက္ေန႔အထိ ေရွ႕ပိုင္း သံုးလတာ ၀င္ေငြက်ဆင္းေနမႈကို ထုတ္ျပန္ ေၾကညာၿပီးေနာက္ နယူးေယာက္ စေတာ့ေစ်းကြက္တြင္ ရွယ္ယာေစ်း (၁၇) ရာခိုင္ႏႈန္းအထိ က်ဆင္းသြားခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

“Yum Brands သည္ ၊တို႔အတြက္ အဓိက ေစ်းကြက္ႀကီး ျဖစ္ေသာ တ႐ုတ္ ေစ်းကြက္တြင္လည္း ယခုႏွစ္ တစ္ႏွစ္တာ ၀င္ေငြကို ယခင္ခန္႔မွန္းထားသည္ထက္ ေလွ်ာ႔ခ် ခန္းမွန္းထားသည္။ ယြမ္ေစ်းထက္ အေမရိကန္ ေဒၚလာေစ်း မာေနမႈသည္ ၀င္ေငြ က်ဆင္းရျခင္း အဓိကအခ်က္” ဟု Yum Brands ဆိုထားသည္။

ၿပီးခဲ႔သည့္ႏွစ္ ဇူလိုင္က သက္တမ္းလြန္ အသားငါးမ်ား ေရာင္းခ်ေနေသာ ရွန္ဟိုင္းအေျခစိုက္ Shanghai Husi Food လုပ္ငန္းသည္ KFC သို႔လည္း အသားမ်ား ေပးသြင္းေနေၾကာင္း သတင္းမ်ားတြင္ ပါလာသျဖင္႔ တ႐ုတ္ရွိ KFC ဆိုင္မ်ား ေရာင္းအား သိသိသာသာ က်ဆင္းခဲ႔ရသည္။ ယခုထိတိုင္ ေရာင္းအား ပံုမွန္အေနအထားသို႔ ျပန္ေရာက္ဖို႔ ႀကိဳးပမ္း ႐ုန္းကန္ေနရဆဲ ျဖစ္သည္။တ႐ုတ္ေစ်းကြက္မွာ ေရာင္းအား တက္ႏႈန္းဟာ Yum Brands က မွန္းထားတဲ႔ ပမာဏကို မေရာက္ရွိေသးပါဘူး”ဟု Yum Brands အမႈေဆာင္ အရာရွိခ်ဳပ္ ဂရက္ခရိဒ္က ထုတ္ျပန္ ေျပာၾကားသည္။

Yum Brands သည္ တစ္ကမၻာလံုး အတိုင္းအတာအားျဖင့္ကား တတိယသံုးလပတ္ ၀င္ေငြ ေဒၚလာ (၃ ဒသမ ၄၃) ဘီလီယံ ရရွိထားသည္။ ေဒၚလာ (၃ ဒသမ ၆၇)ဘီလီယံ ရရွိႏုိင္သည္ဟု ခန္႔မွန္းထားမႈကို ျပည့္မီဖို႔ အနည္းငယ္ လိုသြားခဲ႔သည“တ႐ုတ္ျပင္ပမွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕Taco Bell နဲ႔ KFC ဆိုင္ေတြ အေျခအေန ေကာင္းေနပါတယ္။ Pizza Hut ကေတာ႔ အေရာင္း သိပ္မတက္ဘဲ ျဖစ္ေနပါေသးတယ္”ဟု မစၥတာခရိဒ္က ေျပာသည္။

messenger
Previous
Next Post »
Powered by Blogger.