“ကူညီပါရေစ” Call Center ဖြင္႕၍ စတင္ေဆာင္ရြက္ေပးေနၿပီ


ျမန္မာႏိုင္ငံရဲတပ္ဖြဲ႕က ျပည္သူမ်ား၏ သတင္းအခ်က္အလက္ မ်ား ေပးပို႔တိုင္ၾကားႏိုင္ရန္ႏွင့္ အကူအညီ မ်ားေတာင္းခံႏိုင္ရန္ Call Center ဖြင့္လွစ္၍ စတင္အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။ ရန္ကုန္ တိုင္းေဒသႀကီး ရဲတပ္ဖြဲ႕အေနျဖင့္ အေရးေပၚဆက္သြယ္မႈ "199" ဖုန္း ေျခာက္လုံးကို လြယ္ကူလ်င္ျမန္စြာ ေခၚဆိုႏိုင္ရန္အတြက္ Call Center အျဖစ္ ဖြင့္လွစ္၍ ေန႔၊ ည တာဝန္က် အဆိုင္းမ်ားျဖင့္ ရဲတပ္ဖြဲ႕ဝင္မ်ားက ဇူလိုင္ ၄ ရက္မွစတင္ကာ ကူညီ ေဆာင္ရြက္ေပးေနၿပီ ျဖစ္သည္။

ကြပ္ကဲေရး႐ုံးမွ လက္ခံရရွိေသာ "199" Call Complain မ်ားကို အခ်ိန္ႏွင့္ တစ္ေျပးညီ လွည့္ကင္းယာဥ္ ၄၇ စီးသို႔ ဆက္သြယ္ေရးကြန္ရက္ စနစ္ျဖင့္ အခင္းျဖစ္ရပ္သို႔ အျမန္ဆုံး ေရာက္ရွိေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပး လ်က္ရွိၿပီး သတင္းေပး တိုင္ၾကားမႈမ်ား ျပဳလုပ္ရာတြင္ တိုင္ၾကားသူ၏ အမည္ ႏွင့္ ဖုန္းနံပါတ္မ်ားကို Call Center အေနျဖင့္ မေပါက္ၾကားေအာင္ ထိန္းသိမ္းေဆာင္ရြက္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ အေရးေပၚဖုန္း "199" သို႔ ဆက္သြယ္ ေခၚဆိုရာတြင္ အခ်ိန္ၾကန္႔ၾကာမႈ မ်ားျဖစ္ေပၚေနပါက အေရးေပၚ ဖုန္း ဝ၁-၂၃၂၃၁၉၉ သို႔ ဆက္ သြယ္ႏိုင္ၿပီး ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္း၏ စက္မႈပိုင္းဆိုင္ရာ ကန္႔သတ္ခ်က္အေနျဖင့္ CDMA 450, CDMA 800 မိုဘိုင္းဖုန္း ဆက္သြယ္ေရးစနစ္မ်ား၌ Location Base Routing စနစ္မပါရွိ၍ ယင္းဖုန္းမ်ား၏ ဒဒ၁၉၉ဒဒ ေခၚဆိုမႈသည္ ယင္း၏ပင္မအိတ္ခ်ိန္းရွိရာ ၿမိဳ႕နယ္၏ၿမိဳ႕မရဲစခန္းရွိ"199" သို႔သာ ေရာက္ ရွိသြားမည္ျဖစ္ၿပီး CDMA 450, CDMA 800 ဖုန္းမ်ားႏွင့္ ဝ၁-၂၃၂၃၁၉၉ နံပါတ္ႏွိပ္၍ ေခၚဆိုမွသာ "199"ကြပ္ကဲမႈ႐ုံးခန္းသို႔ ေရာက္ရွိ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အလားတူ မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး ရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး႐ုံးတြင္လည္း ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး ရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး႐ုံးကဲ့သို႔ "199" Call မ်ား ကြပ္ကဲမႈ႐ုံးသို႔ စုစည္း ေရာက္ရွိေသာစနစ္ကို စတင္အသုံးျပဳ ႏိုင္ရန္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိၿပီး က်န္ တိုင္းေဒသႀကီး / ျပည္နယ္ရဲတပ္ဖြဲ႕ မွဴး႐ုံးတို႔တြင္ ေအာ္တိုတယ္လီဖုန္း ရရွိေသာ ၿမိဳ႕နယ္အဆင့္ ရဲစခန္းမ်ား တြင္ MPT, Ooredoo, Telenor GSM ဖုန္းမ်ားမွ ၿမိဳ႕နယ္ရဲစခန္းမ်ားရွိ "199"တယ္လီဖုန္းမ်ားသို႔ ေခၚဆိုရရွိ ႏိုင္ေရး ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ရဲျပန္ၾကား / ဧရာဝတီ
Previous
Next Post »
Powered by Blogger.