ရဲရဲေတာက္ ဆရာေတာ္တစ္ပါးႏွင့္ေတြ႔ဆံုျခင္း


ပဲခူးေရာက္တုန္း ၈၈ တုန္းက ဦးေဆာင္ပါဝင္ခဲ့တဲ့ ရဟန္းပ်ိဳမ်ားသမဂၢဥကၠ႒ ဆရာေတာ္ကို ဝင္ေရာက္ဖူးခဲ့ပါ တယ္။ စာခ်ေတာ့မယ့္အခ်ိန္ကုိေပးၿပီး နာရီဝက္ေလာက္ စကားေျပာခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။

“ဆရာေတာ္ မဘသ ထဲပါတယ္ဆိုတာ တပည့္ေတာ္ေတာ့ နားမလည္ဘူး”

“တကာႀကီး အဓမၼေတြ အားေကာင္းသြားရင္၊ ဓမၼေပ်ာက္လိမ့္မယ္။ အဓမၼသမားေတြကို စိုးမိုးၿပီး လုပ္ခ်င္ရာ လုပ္ဖို႔ ျပင္ဆင္ေနၾကတာ။ ဦးဇင္းတို႔က ေဘးထြက္ေနလိုက္ရင္ သူတို႔လုပ္ေနတာေတြအမွန္၊ သူတို႔ေျပာေနတာ ေတြ အမွန္လို႔ ယူဆသြားႏိုင္စရာ အေၾကာင္းရွိတယ္။ အဖြဲ႔အစည္းထဲမွာ ရိွွိမေနရင္ သူတို႔ဘာေတြ ႀကံစည္ေန တယ္တိုတာ မသိႏိုင္ဘူး။ အဓမၼေတြ ေျပာေနတာေတြကို မသိနားမလည္တဲ့သူေတြက အမွန္ေတြလို႔ ယူဆသြား ႏိုင္တယ္။ 

အဓမၼသမားေတြ ဒီလာၿပီးေျပာခ်င္တာေတြ ေျပာေနတာ ဦးဇင္း ပထမဆံုး ကန္႔ကြက္တာပဲ။ ၿပီးေတာ့ သူတို႔ လုပ္ရပ္ေတြကိုလည္း ဦးဇင္းမေထာက္ခံဘူး။ ဒါေပမဲ့ ဦးဇင္းတို႔ ရဟန္းေလာကမွာက အခ်င္းခ်င္း မဟုတ္တာေတြလုပ္ေန ေျပာေနလည္း တိုက္႐ိုက္ႀကီး လက္ညႇိဳးထုိးၿပီး ေဝဖန္ေလ့မရွိဘူး။ သပိတ္အိုင္ဆရာ ေတာ္ႀကီးလည္း ပညာသားပါပါေျပာသြားတာပဲ။ ဦးဇင္းလည္း မဟုတ္တာေတြကို ေထာက္ခံခ်င္လို႔ အဖြဲ႔ထဲဝင္ ေနတာမဟုတ္ဘူး။ မဟုတ္တာလုပ္ေနတဲ့သူေတြကို တတ္ႏိုင္သမွ် ဆန္႔က်င္တားဆီးႏိုင္ေအာင္ပါ တကာႀကီး”

“ဦးဝီရသူနဲ႔ ဦးပါေမာကၡတို႔ရဲ႕ လုပ္ရပ္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဦးဇင္း ဘယ္လိုျမင္ပါသလဲဘုရား”

“တကာႀကီး သူတစ္ပါးေကာင္းေၾကာင္း၊ မေကာင္းေၾကာင္း ေျပာတာ ဦးဇင္းအလုပ္ မဟုတ္ဘူး။ ဦးဇင္းတို႔က ဘုရားသားေတာ္ေတြ။ ဘုရားေဟာအတိုင္း က်င့္ႀကံေနထိုင္ႏိုင္မွ ရဟန္းသူေတာ္ေကာင္းပါဒကာႀကီး”

“တပည့္ေတာ္တို႔ တိုင္းျပည္မွာက ရဟန္းအခ်ိဳ႕ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြဟာ အလြန္အက်ဴးျဖစ္လြန္းေနတယ္လို႔ တပည့္ေတာ္ထင္ပါတယ္ဘုရား”

“ဒကာႀကီး လမ္းမွန္အတုိင္း မဆံုးျဖတ္ဘဲ ခ်စ္သူဘက္ပင္းၿပီး ဆံုးျဖတ္ရင္ ဆႏၵာဂတိလိုက္တာလို႔ေခၚတယ္။ မုန္းသူဘက္ ႏွိမ္ၿပီး ဆံုးျဖတ္ရင္ ေဒါသာဂတိလိုက္တာပါ။ ဘယ္္လို ဆံုးျဖတ္ရမွန္း မသိဘဲ အရမ္းဆံုးျဖတ္ရင္ ေမာဟာဂတိလိုက္တာ။ ေၾကာက္ၿပီးေတာ့ မတရားဆံုးျဖတ္ရင္ ဘယာဂတိလိုက္ၿပီေပါ့။ ဦးဇင္းကေတာ့ ဘုရားေဟာနဲ႔ မညီရင္၊ ဘုရားအေျပာနဲ႔ မညီရင္ ဘာမွ လက္မခံပါဘူး”

“သာဓု … သာဓု … သာဓု ပါဘုရား။ ေက်းဇူးႀကီးလွပါတယ္”

“ဦးဇင္း စာခ်စရာရွိေသးတယ္ သြားဦးမယ္”

“ဦးတင္ပါတယ္ဘုရား”

Credit: sayar U tin Nyunt
Previous
Next Post »
Powered by Blogger.