၀န္ထမ္းေကာင္းတစ္ေယာက္ရွိသင့္တဲ့အခ်က္ (၁၁)ခ်က္


၁။ ရည္ရြယ္ခ်က္၊ ရည္မွန္းခ်က္ၾကီးၾကီးထားျခင္း

- ၀န္ထမ္းေကာင္းတစ္ေယာက္ဟာ အျမဲလိုေအာင္ျမင္ခ်င္စိတ္ရွိေနျပီး သင္ယူတတ္ေျမာက္လိုစိတ္လည္းျပင္းပ်ရပါမယ္။

၂။ မိမိဘာသာစီမံအုပ္ခ်ဳပ္လုပ္ကိုင္ႏိုင္ျခင္း

- အျခားလူရဲ.ကူညီမႈမ်ားမ်ားစားစားမပါဘဲ မိမိကုိယ့္ကိုဆံုးျဖတ္တာ၀န္ေပးလုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ရပါမယ္။

၃။ ေအာက္ေျခကစလုပ္ကိုင္ႏိုင္ေသာစိတ္ဓါတ္ရွိျခင္း

- ဘယ္အလုပ္တာ၀န္မ်ိဳးကိုမဆို မတြက္ကပ္ဘဲ ေနရာမေရြး အက်ိဳးရွိေအာင္အလုပ္လုပ္ႏိုင္ရပါမယ္။

၄။ အလုပ္အေပၚမွာစိတ္ပါ၀င္စားမႈအျပည့္ရွိျခင္း

- ကိုယ္လုပ္တဲ့အလုပ္ကိုရူးသြပ္မႈရွိျပီး အျမဲတက္တက္ၾကြၾကြ အာရံုစိုက္စိတ္၀င္စားမႈအျပည့္နဲ.လုပ္ႏိုင္ရပါမယ္။

၅။ ယံုၾကည္မႈအျပည့္ရွိျခင္း

- မိမိကိုယ္ကိုယံုၾကည္မႈအျပည့္ရွိတဲ့၀န္ထမ္းဟာ သူတတ္ႏိုင္တဲ့ဘယ္လိုအလုပ္မ်ိဳးကိုမဆို တာ၀န္ယူလုပ္ကိုင္ရဲပါတယ္။

၆။ ရိုးသားျခင္း

- ဘယ္သူကမွလိမ္တာမၾကိဳက္ပါဘူး။ ၀န္ထမ္းေကာင္းတစ္ေယာက္ဟာ မွန္ကန္ေသာစကားကိုပဲေျပာျပီး မွန္ကန္ေသာအလုပ္ကိုပဲလုပ္ပါတယ္။

၇။ တီထြင္ဖန္တီးမႈေကာင္းျခင္း

- ဘယ္လိုကိစၥမ်ိဳးမွာမဆို သာမန္ထက္ပိုျပီးေကာင္းမြန္အက်ိဳးရွိတဲ့ တီထြင္ၾကံဆမႈမ်ိဳးရွိရပါမယ္။ အသစ္အသစ္ေတြကိုလည္း ဖန္တီးလိုစိိတ္ရွိရပါမယ္။

၈။ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရျခင္း

- ဘယ္သူပဲကိုယ့္ကိုယံုၾကည္မႈထားထား ယံုၾကည္မႈကို အလြဲသံုးစားမလုပ္ပါဘူး။

၉။ စိတ္အားထက္သန္မႈရွိျခင္း

- ၀န္ထမ္းေကာင္းတစ္ေယာက္ဟာအျမဲလိုလိုစိတ္တက္ၾကြ စိတ္အားထက္သန္ေနျပီး ကိုယ့္ကိုအက်ိဳးရွိေစမယ့္အရာေတြကို သင္ယူလိုစိတ္လည္းအျမဲရွိေနရပါမယ္။

၁၀။ အေကာင္းျမင္တဲ့စိတ္ရွိျခင္း

- အခက္အခဲအၾကပ္အတည္းေတြ.ေနရင္ေတာင္ အေကာင္းျမင္ ၾကိဳးစားခ်င္စိတ္မ်ိဳးရွိရပါမယ္။

၁၁။ Company နဲ.တသားတည္းျဖစ္ျခင္း

- ၀န္ထမ္းေကာင္းဆိုတာ ကိုယ္လုပ္ေနတဲ့ Company အေပၚသစၥာရွိရံုတင္မကဘဲ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ေရာ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြေရာ အလုပ္လာရတာေပ်ာ္ေနေအာင္ၾကိဳးစားႏိုင္ပါတယ္။ Company နဲ.ပတ္သက္တဲ့အရာအားလံုးကိုလည္း လုိက္နာေဆာင္ရြက္ႏိုင္ျပီး အျခားလုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြကိုလည္း လက္တြဲေခၚႏိုင္ပါတယ္။

Credit: Wilson Chan (YK)
Previous
Next Post »
Powered by Blogger.