”တစ္ဖက္ကုမၸဏီက ကမ္းလွမ္းလာတဲ့အတြက္ ဒီစနစ္ကုိ လုပ္ျဖစ္တာပါ။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ဘက္ကလည္း i-Pay ကတ္သီးသန္႔ ကားလုပ္ခ်င္တာနဲ႔ အဆင္ ေျပသြားတာပါ။
အဓိက,ကေတာ့ ေငြအေၾကြျပႆနာေျဖရွင္းႏုိင္ဖို႔နဲ႔ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ေတြ တိက်တဲ့လူစီးတဲ့ႏႈန္းကုိရရိွႏိုင္ ဖို႔ရည္ ရြယ္ပါတယ္”ဟု၎က ေျပာသည္။အဆုိပါ ယာဥ္လိုင္းသည္ ဒဂံု တကၠသိုလ္ႏွင့္ ဆူးေလကို အဓိက ထား ေျပးဆဲြသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၾသဂုတ္သို႔မဟုတ္ စက္တင္ဘာလတြင္ ဝန္ေဆာင္မႈ စတင္သြား မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း လတ္တေလာ အေျခအေနတြင္ ကတ္အသံုးျပဳမႈအတြက္ သင္တန္းပို႔ခ်ေနေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ေျပာသည္။
”ယာဥ္လုိင္းေပၚမွာ Customer Service အတြက္ ဝန္ထမ္းေတြ ထားမွာပါ။ စီးသူေတြရဲ႕ အခက္အခဲေတြ ေျဖ ရွင္းေပးမယ္။ ေငြျဖည့္တာေတြ၊ ကတ္ဝယ္ယူမႈေတြ ျပဳ လုပ္ေပးသြားမွာပါ” ဟု ၎ကဆက္ေျပာ သည္။ ယာဥ္စီးခႏႈန္းထားအေနျဖင့္ က်ပ္ ၂ဝဝ သို႔မဟုတ္ ၃ဝဝ ထားရိွမည္ကုိ မသတ္မွတ္ထားေသးေၾကာင္း၊ ဝန္ေဆာင္မႈ စတင္ သည္ႏွင့္ ထုတ္ျပန္ ေၾကညာသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ iPay ကတ္ေငြျဖည့္သြင္းျခင္းမ်ားကို လည္း ယာဥ္လိုင္းေျပးဆဲြရာ လမ္းမွတ္တုိင္မ်ား တြင္ ေရာင္း ခ်ေပးသြား မည္ ျဖ စ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္ေျပာ သည္။
လက္ရိွတြင္ အဆုိပါကုမၸဏီသည္ iPay စနစ္အသံုးျပဳႏုိင္ေရးအတြက္ ပါရမီအဓိပတိ အျပာယာဥ္လိုင္းအခ်ဳိ႕ တြင္ ေၾကညာေပးျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္လ်က္ရိွ ေၾကာင္း သိရသည္။ လတ္တေလာ အေနျဖင့္ iPay ကတ္စနစ္ကို ကားႏွင့္ ရန္ကုန္-ဒလေျပး ဆဲြေနသည့္ သေဘၤာမ်ားတြင္ အသံုးျပဳေနၿပီး တစ္ေန႔လွ်င္ သံုးစဲြသူ ၁၅ဝဝ မွ ၁၇ဝဝ ၾကားအထိ ရိွေနေၾကာင္း ယင္းကုမၸဏီမွ သိရသည္။
popular journal
Sign up here with your email
ConversionConversion EmoticonEmoticon